وبگاه تخصصی برنامه نویسی و سئو

جدیدترین یافته های سئو را در این وبگاه تخصصی مشاهده نمایید

رسوایی انتقام‌گیری حیثیتی در آستارا و حریم خصوصی متهمان


مردی ترسیده همه درهای خیابان را می زند و هیچ کس سعی نمی کند درها را به روی او باز کند. زیرا وقتی او در خیابان ظاهر شد ، اکنون به نظر می رسد که از مادرش متولد شده است و کاملاً برهنه است و هیچ چیز بر بدن ندارد. .. این خلاصه ای از …

رسوایی انتقام‌گیری حیثیتی در آستارا و حریم خصوصی متهمان https://online-mag.ir/2021/07/رسوایی-انتقام‌گیری-حیثیتی-در-آستارا-و/ مجله آنلاین Mon, 26 Jul 2021 13:54:09 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/2021/07/رسوایی-انتقام‌گیری-حیثیتی-در-آستارا-و/ مردی ترسیده همه درهای خیابان را می زند و هیچ کس سعی نمی کند درها را به روی او باز کند. زیرا وقتی او در خیابان ظاهر شد ، اکنون به نظر می رسد که از مادرش متولد شده است و کاملاً برهنه است و هیچ چیز بر بدن ندارد. .. این خلاصه ای از …

مردی ترسیده همه درهای خیابان را می زند و هیچ کس سعی نمی کند درها را به روی او باز کند. زیرا وقتی او در خیابان ظاهر شد ، اکنون به نظر می رسد که از مادرش متولد شده است و کاملاً برهنه است و هیچ چیز بر بدن ندارد. ..

این خلاصه ای از فیلمی است که اخیراً در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و واکنش بسیاری از کاربران را به دنبال دارد. عکس العمل برای جمع بندی یکی: شرمنده این پسر!

دیروز ، قوه قضائیه گیران قول داد دادستان رشت اعلام کرد که این فرد یکی از روسای دفتر آستارا است ، جایی که وی اعمال ظالمانه ای انجام داده است...

رسوایی انتقام کرامت در آستارا و حریم خصوصی متهم

خبرگزاری رکنا همچنین تصاویر تکان دهنده ای را منتشر کرده است که برخی از آنها تحت پوشش قرار گرفته اند. رئیس بیمه AstaraHealth وقتی یک تنهایی شیطانی را با یک زن متاهل تجربه کرد ، در معرض دید قرار گرفت. افسر بیمه درمانی آستارا توسط افراد عصبانی از ساختمان دفتر خود بیرون کشیده شد و برهنه و بد مورد ضرب و شتم قرار گرفت. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنه و عکس خصوصی خود با یک زن متاهل در محل کار خود دستگیر شد و پس از این فاجعه ، رئیس بیمه درمانی آستارا اخراج شد.

هیچ کس در قبح و زشتی عملی که باعث ایجاد این موج اخبار شده شک ندارد ، اما مسئله اینجاست که فردی که این عمل زشت را مرتکب شده است برهنه شده ، در خیابان متولد شده و ویدئویی از عمل زشت خود را. امکان تغییر عکس وجود دارد. روی سطح. جامعه محبوب و روسپی گری عادی؟

برای پاسخ قانونی به این س questionال ، ابتدا باید دو مفهوم را در نظر بگیریم. یکی اتهام به این شخص و همدستانش و دیگری محدودیت های حریم خصوصی این متهمان.

متهم به رابطه نامشروع و زنای محصنه

نخست ، آنها باید مطابق ماده 637 قانون مجازات اسلامی به دلیل ارتباطات غیرقانونی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. در این مقاله آمده است: “هرگاه زن و مردی که هیچ رابطه زناشویی ندارند مرتکب خلاف عفت غیر از زنای محصنه مانند زنا یا زنا شوند ، حداکثر 90 نفر به شلاق محکوم می شوند.” فقط کسانی که اقدام نکنند مجازات می شوند. “

زنای محصنه از طرف خداست و اثبات آن بسیار دشوار است ، بنابراین پیگرد قانونی این دو متهم به ویژه “زنای محصنه” خصوصاً زنای محصنه بسیار دشوار است. یکی از راه های اثبات زنای محصنه این است که یک متهم خردمند و بالغ چهار بار به قاضی اعتراف کند که خود داوطلبانه این عمل شرورانه را مرتکب شده است. یا اینکه چهار مرد عدالت یا سه مرد عدالت و دو زن عدالت باید در برابر قاضی شهادت دهند که همزمان اعمال زشت را با چشم خود ببیند. در شهادت خود ، هاد کازوف ، که زنا را به شخص دیگری نسبت داده بود ، متهم شده است. نکته مهم ، شرط شهود “عدالت” این است که اگر چهار مرد با هم شاهد این عمل شرورانه باشند ، شخص عدالت (مخالفت: گناهکار) نباید مرتکب گناه بزرگی شود ، بنابراین شرط “عدالت” به این معنی است که صفات نباید در آنها گنجانده شود و او نباید مرتكب جرم كوچكی شود ، و معمولاً سه مرد یا دو نفر دیگر با دقتی كه در كتاب شرعاً شرح داده شده است. مردی كه شاهد اعمال وحشیانه در معاشرت یك مرد و دو زن دیگر است ، یا باید چنین كند به طور تصادفی و در شرایط استثنایی. او قابل توجیه نیست زیرا آن را دیده است یا دیدن این عمل اساساً گناه است.

راه سوم برای اثبات زنا ، دانش قاضی است. قضات باید به طور طبیعی با توجه به شواهد و نشانه ها (علائم و نشانه ها) به دانش برسند که رسیدن به دانش نیز یک عمل قضایی است. یعنی ممکن است یک قاضی این دانش را با علائم و نشانه هایی کسب کند و قاضی دیگری نیز با همان علائم و نشانه ها این دانش را کسب نکند. نکته مهم این است که قضات توسط قانون مجاز نیستند. اگر شاهدی در این اتهامات وجود نداشته باشد ، یا اگر متهم مطابق با قوانین شرع اعتراف نكند ، ماده 102 قانون پرونده را رسیدگی و میخ می كند. آیین دادرسی کیفری در این زمینه مفاد روشنی دارد. این کاملا قانونی است و طبق ماده 104 قانون ، حتی قاضی متخلف نیز مجازات انتظامی دارد.

در این مقاله آمده است: “رسیدگی به جرایم علیه عفت ممنوع است و درخواست هر کسی در این زمینه مجاز است مگر اینکه جرم به وضوح توسط شاکی همراه باشد یا خشن یا سازمان یافته باشد. در مورد پرونده ، پیگرد قانونی و تحقیقات فقط در دامنه شکایت یا شرایط آشکار مقامات قضایی.

تبصره 1-در مورد فحاشی اگر شاکی وجود نداشته باشد و متهم ابتدا قصد اعتراف داشته باشد ، قاضی به او توصیه می كند كه جرم را سرپوش بگذارد و اقرار نكند.

به گفته دادستان رشت ، این جنایت نامرئی بود ، اما یک یا چند نفر در خیابان به صورت برهنه در اطراف متهم پرسه می زدند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دادند و از او فیلم می گرفتند. از طرف دیگر ، بسیار بعید است که این جنایت سازمان یافته باشد. جنایات جنسی سازمان یافته جنایاتی است که منجر به تشکیل گانگسترهایی می شود که فساد و فحشا را تبلیغ می کنند. جزئیات مربوط به اینکه آیا این پرونده شاکی خصوصی دارد (مانند شوهر زنی که متهم دیگر این پرونده است) به طور رسمی اعلام نشده است ، اما برخی از قضات ، قاعدتاً شاکی جرائم علیه شوهرشان هستند. عفت که معتقد است نمی تواند تحت تعقیب قرار گیرد.پیش از این شوهران از شرکت در دادرسی به عنوان شاکیان فعالیت های غیرقانونی همسر منع شده بودحکم قاضی و احتمال افزایش قتل های ناموسی“توضیح داده شده است.

بنابراین باید اتهامات اصلی این متهمان را موارد نامشروع دانست و به نظر می رسد رسیدگی و صدور احكام در این باره باید به دادگاه كیفری رشت 2 سپرده شود. از آنجا که یکی از متهمان رئیس اداره شهر است ، جرایم وی باید مطابق ماده 308 قانون آیین دادرسی کیفری در دادگاه صلاحیت پایتخت ایالت محاکمه شود. وی به اتهامات نامشروع متهم شده و مجازات آن (شش مجازات) است. تحقیقات (در صورت لزوم) و صدور احکام مطابق ماده 306 قانون آیین دادرسی کیفری آزادانه در اختیار دادگاه کیفری 2 است. دادستانی عمومی حق تحقیق در این زمینه را ندارد.

حریم خصوصی متهم

حریم خصوصی این متهمان نکته بسیار مهم دیگر در این پرونده است. حال ، اگر از بسیاری از ساکنان شهر بپرسید که خانواده هر دو متهم چه کسانی هستند ، احتمالاً پاسخ آسان خواهد بود. به عبارت دیگر ، نه تنها حریم خصوصی متهم به خطر افتاد ، بلکه حریم خصوصی خانوادگی و قبیله ای نیز تحت تأثیر این رسوایی قرار گرفت.

اما قبل از آن ، ما باید بفهمیم آیا کسی حق دارد از این رابطه فیلم یا عکس بگیرد یا سپس تصویری زشت از متهم که در آن وضعیت در خیابان قدم می زند منتشر کنیم.

قبل از پاسخ دادن ، باید توجه داشت که محل کار (دفتر بیمه سلامت) حریم خصوصی کارمندان نیست. حتی عکس گرفتن از کارمند در محل کار نیز حریم خصوصی وی نیست. شاید به این دلیل که یک اداره دولتی به وزارت بهداشت وابسته است ، چنین حریم خصوصی (قابل مشاهده) شخص (کارمند) است مگر اینکه کشو بسته یا محتوای پرونده شخص یا محتوای پرونده شخص باشد. یا نمی توان آن را داد به ظاهر مشتری). محتویات کیسه یا جیب. او. بنابراین ، نگاه کردن به یک کارمند پشت میز یا فیلمبرداری از او حریم شخصی نیست. این متهم است که یک کارمند به غارت روح خود ، از دست دادن اقتدار و اعمال خشونت آمیز در محل کار و جایی که مجبور است به مردم خدمت کند ، غیرقابل بخشش است.

همچنین حضور این شخص که ظاهری منفی و زشت در انظار عمومی دارد حریم خصوصی وی نیست. اوه ، شاید همه در خیابان قدم بزنند ، اما دیگران برای گرفتن عکس در اطراف او جمع نشده اند. اما آنچه در اینجا بسیار مهم است ، اقدام به فیلمبرداری از رفتارهای زشت کارمندان در محل کار و غیرقانونی بودن و غیرقانونی بودن انتشار آنها است. این مقدس بودن مذهبی همچنین با گرفتن عکس از افراد برهنه در جاده های عمومی دوچندان می شود. همان تصویر از رفتار زشت این افراد باعث اعمال حرام می شود و در طولانی مدت گناه را تعمیم می دهد و از زشتی و زشتی آن می کاهد.

در حقیقت ، برای “قلع و قمع مواد فساد” و “رد مجرمان زشت” ، متهمان چنین جنایات جنسی باید مطابق قانون تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و بدون معافیت مجازات شوند ، اما شخصی طبق ماده 14 قانون جرایم اینترنتی ، در صورت سو mis استفاده از تصاویر ذکر شده ، ممکن است مورد پیگرد قانونی و مجازات قرار گیرد. در این مقاله آمده است: هرکسی که محتوای ناپسند را از طریق رایانه یا سیستم ارتباطی یا حامل داده منتشر یا توزیع یا معامله کند ، یا به منظور تجارت یا فساد محتوایی را ایجاد ، ذخیره یا ذخیره کند ، مجازات حبس با کار از 91 روز تا 2 سال را دارد. انجام شود شما می توانید از 5 میلیون (5،000،000) واقعی تا 40،000،000 (40،000،000) واقعی یا هر دو جریمه شوید.

در تبصره 1 این ماده آمده است که هر یک از اقدامات فوق در رابطه با محتوای مبتذل حداقل به یکی از مجازات های فوق منجر می شود. محتوا و زبان عامیانه به آثاری با صحنه ها و تصاویر زشت اشاره دارد …

علاوه بر این ، در یادداشت 4 به شرح زیر آمده است. محتوای پورنوگرافیک به تصاویر ، صوتی ، متنی یا متنی واقعی یا غیر واقعی اطلاق می شود که نمایانگر برهنگی کامل ، دستگاه تناسلی ، مقاربت جنسی یا فعالیت جنسی انسانی یک زن یا مرد باشد.

همانطور که می بینید ، در مورد تیراندازی به رفتار شرورانه این افراد در صحنه جنایت و تیراندازی و انتشار عکسهای برهنه متهم در خیابان ، حکم روشنی در قانون وجود دارد که باعث جرم این افراد می شود. اقدامات آنها

مسئله این است که نصب دوربین در محل کار متهم ، بیرون آوردن آنها از یک محیط عملیاتی ناگوار در شرایط ناگوارشان ، فیلمبرداری و انتشار فیلم های آنها نوعی انتقام معتبر است و شاید برخی از این موارد باشد. نزدیکان متهم در این جنایتکار نقش داشته اند روش.

*وکیل

۴۷۲۳۱


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] [ 19:52 ] [ Feloriya ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]