شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

وبگاه تخصصی برنامه نویسی و سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم https://bneh.ir/4088/معرفی-بهترین-نرمافزارهای-آنالیز-فضا/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 13 Sep 2022 15:12:49 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4088

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

توضیحات ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active تمام ساعت های تناسب اندام داده ها را ردیابی می کنند، اما ساعت گلکسی اکتیو متفاوت است؛ یک ساعت ردیاب سلامت و تندرستی که با ارائه اطلاعات مناسب در این راستا، همواره شما را در عرصه های ورزشی به پیش خواهد برد. طراحی زیبا و متفاوت ساعت هوشمند …

منبع: مجله بی نه
قیمت ساعت هوشمند سامسونگ + مقایسه و نظرات کاربران

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3114/قیمت-ساعت-هوشمند-سامسونگ-مقایسه-و-نظرا/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 26 Jul 2022 04:29:14 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3114

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

توضیحات ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active تمام ساعت های تناسب اندام داده ها را ردیابی می کنند، اما ساعت گلکسی اکتیو متفاوت است؛ یک ساعت ردیاب سلامت و تندرستی که با ارائه اطلاعات مناسب در این راستا، همواره شما را در عرصه های ورزشی به پیش خواهد برد. طراحی زیبا و متفاوت ساعت هوشمند …

منبع: مجله بی نه
قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

4 قانون طلایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال انفجار است زیرا برندها اکنون به پتانسیل ایجاد یک جامعه آنلاین از طریق وبلاگ نویسی و مشارکت در شبکه های اجتماعی پی برده اند. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ قبلاً آن را لمس کرده و از آن بهره برده اند. بنابراین بهترین استراتژی بازاریابی رسانه های …

4 قانون طلایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی https://hillbilly.ir/4-قانون-طلایی-برای-موفقیت-در-بازاریابی-ش/ https://hillbilly.ir/4-قانون-طلایی-برای-موفقیت-در-بازاریابی-ش/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 18 Jan 2022 15:50:56 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21311 بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال انفجار است زیرا برندها اکنون به پتانسیل ایجاد یک جامعه آنلاین از طریق وبلاگ نویسی و مشارکت در شبکه های اجتماعی پی برده اند. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ قبلاً آن را لمس کرده و از آن بهره برده اند. بنابراین بهترین استراتژی بازاریابی رسانه های …

بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال انفجار است زیرا برندها اکنون به پتانسیل ایجاد یک جامعه آنلاین از طریق وبلاگ نویسی و مشارکت در شبکه های اجتماعی پی برده اند. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ قبلاً آن را لمس کرده و از آن بهره برده اند.

بنابراین بهترین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک چیست؟ چگونه این کار را برای خود و برندتان انجام می دهید؟ چگونه وبلاگ، صفحه هواداران فیس بوک، حساب توییتر خود را تبلیغ کنیم؟

شماره 1 – ابتدا گوش کنید

  • توجه کن! بیاموزید که فعالان جامعه شما چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، در مورد چه چیزی صحبت می کنند، چگونه در گفتگو با دیگران ارتباط برقرار می کنند. از موفقیت ها و شکست های آنها درس بگیرید.
  • کمک بیاور! سوال بپرسید و از بنیانگذاران گذشته راهنمایی بخواهید – آنها می توانند به شما در تبلیغ برند و وب سایت شما کمک کنند. اینها افرادی هستند که برای مدت طولانی درگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بوده اند و به خوبی نکات را درک می کنند.

شماره 2 – واقعی باشید، اما بهتر.

  • جعل نکنید! سعی نکنید شخص دیگری باشید تا مشهورتر شوید. می توانید خیلی طولانی وانمود کنید. صادق باش، واقعی باش تو تنها کسی در دنیا هستی، پس همینطور ادامه بده عزیزم! شخصیت دارد، خنده دار است، متفاوت است، جالب است. من مردم را می بینم که دائماً “صدا” و استراتژی خود را تغییر می دهند. اگر تکالیف خود را انجام می دهید و ابتدا گوش می دهید، باید ایده خوبی داشته باشید که کجا برای شما و پیام شما مناسب است. جامعه خود را با جابجایی مداوم دستگاه اشتباه نگیرید. فقط به این دلیل که چیزی برای مرد دیگری کار کرد به این معنی نیست که برای شما مناسب است.
  • روی کاری که بهترین کار را انجام می دهید تمرکز کنید! اگر روی جایگاه خود تمرکز کنید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.
  • صادق باشید، اجتماعی باشید، واقعی باشید! فعال و مثبت بمانید. هیچ کس نمایش، تهمت یا شیطان را دوست ندارد. برند خود را به خوبی نشان دهید.

شماره 3 – جامعه خود را بسازید

  • یکدیگر را بشناسید، کسانی را که شایسته قدردانی هستند تبلیغ کنید، گفتگوها را شروع کنید، به سوالات پاسخ دهید – بتوانید کمک کنید.
  • وقتی با یک فرد جدید آشنا می‌شوید، فقط به نمایه او نگاه نکنید، بلکه از وب‌سایت/وبلاگ او دیدن کنید و نظرات، نظرات، نظرات و غیره را در وبلاگ‌های بعدی بگذارید. آنها قدردانی خواهند کرد و شما را به خاطر آن به یاد خواهند آورد.
  • ny جامعه وبلاگ نویسی خود را رشد دهید، وقتی کسی نظری در وبلاگ شما می گذارد، اگر چیز ارزشمندی برای گفتن دارید با یک نظر در مورد آن ها پاسخ دهید.

شماره 4 – اتصال و تسهیل

  • یک صفحه فرود در وب سایت خود ایجاد کنید که تمام سایت های اجتماعی را فهرست کند.
  • پیوندهای اجتماعی را در امضای ایمیل و بیمه تجاری (آنلاین و آفلاین) قرار دهید.
  • تمام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به هم متصل کنید و مطمئن شوید که همان ماساژ را پخش می‌کنید، مهم نیست در چه شبکه‌ای.
  • با استفاده از ابزارهای TweetMeme، FB Like یا ShareThis که به خوانندگان اجازه می دهد مقالات را به سرعت در وبلاگ شما به اشتراک بگذارند، رسانه های اجتماعی را در وبلاگ خود بگنجانید.
  • توییت‌ها را کمتر از 120 کاراکتر نگه دارید تا جایی برای بازتوییت‌ها باقی بماند.

افکار نهایی

https://hillbilly.ir/4-قانون-طلایی-برای-موفقیت-در-بازاریابی-ش/feed/ 0

آیا این 5 اشتباه را در شبکه های اجتماعی مرتکب می شوید؟

برندهای شخصی، برندسازی آنلاین را به عنوان یک استراتژی بازاریابی در نظر می گیرند. نصب آسان و طراحی به گونه ای که استفاده از آن آسان باشد. این سایت بسیار جذاب است اما هنگام استفاده از برند شما در سایت های رسانه های اجتماعی خطراتی وجود دارد. اگر یک سایت رسانه اجتماعی دارید، این پنج …

آیا این 5 اشتباه را در شبکه های اجتماعی مرتکب می شوید؟ https://hillbilly.ir/آیا-این-5-اشتباه-را-در-شبکه-های-اجتماعی-م/ مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 30 Jan 2022 13:11:43 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=22096 برندهای شخصی، برندسازی آنلاین را به عنوان یک استراتژی بازاریابی در نظر می گیرند. نصب آسان و طراحی به گونه ای که استفاده از آن آسان باشد. این سایت بسیار جذاب است اما هنگام استفاده از برند شما در سایت های رسانه های اجتماعی خطراتی وجود دارد. اگر یک سایت رسانه اجتماعی دارید، این پنج …

برندهای شخصی، برندسازی آنلاین را به عنوان یک استراتژی بازاریابی در نظر می گیرند. نصب آسان و طراحی به گونه ای که استفاده از آن آسان باشد. این سایت بسیار جذاب است اما هنگام استفاده از برند شما در سایت های رسانه های اجتماعی خطراتی وجود دارد. اگر یک سایت رسانه اجتماعی دارید، این پنج اشتباه رایج رسانه های اجتماعی را که شرکت ها هنگام انجام تجارت آنلاین مرتکب می شوند، بررسی کنید.

سیل / ارسال هرزنامه – ارسال پیام های مفید سرگرم کننده است اما زیاد انجام ندهید. مشتریان از آن متنفرند که شما مملو از ایمیل‌های تبلیغاتی می‌شوید یا حساب توییتر یا فیس‌بوک خود را در مورد هر چیزی و همه چیز پر می‌کنید. ما به عبارت کلیدی دیگری نیاز نداریم.

اغلب، اشتباه هدف اسپم کردن نیست، بلکه بیشترین کاری است که ما انجام می دهیم و سپس شبکه اجتماعی را به یاد می آوریم و آنها را با یک سری پست ها پر می کنیم که همه در یک روز یا بدتر از آن در یک ساعت اتفاق می افتد. از قرار دادن همه آنها در یک روز و سپس برای چند روز بیکار خودداری کنید. یک تقویم برای سازماندهی پیام های خود در صورت نیاز ایجاد کنید. این باعث می شود تا سایت رسانه های اجتماعی شما همیشه فعال باشد و روابط شما شما را ثابت و جذاب می یابد.

انتشار محتوای نامناسب – این عقل سلیم است. شما نمی خواهید مشتریان، مشتریان، سرپرستان یا همکاران شما چیزی را ببینند که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. با این حال، مواردی وجود دارد که ممکن است مانند ارسال ویدیویی از یک کار احمقانه در محل کار توسط یک همکار یا ارسال نظر در توییتر که سایر مخاطبین ممکن است متوجه آن نشوند (مانند شوخی های داخلی با سایر کارمندان) پیش بیاید. هشدار “هشدار گوش دادن obiana” خود را برای همیشه نگه دارید تا بدانید چه پیام هایی با نام شما مرتبط با آنها ظاهر می شود.

بدون رسانه اجتماعی – خوب است که اکنون یک حساب رسانه اجتماعی دارید و در جذب فالوورهای خود به خوبی عمل کرده اید – حالا چطور؟ یک اشتباه رایج این است که وارد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صرفاً به این دلیل که دیگران آن را انجام می‌دهند. پست کردن گهگاهی در توییتر یا فیس بوک ممکن است به اهداف و استراتژی های شما برای استفاده از شبکه اجتماعی بستگی داشته باشد، اما تنبل بودن و ارسال یک پست در ماه اینطور نیست. قبل از اینکه یک حساب رسانه اجتماعی داشته باشید، نحوه استفاده از آن و آنچه می خواهید از کمپین های برند اضافی به دست آورید را بنویسید.

حذف نظر – سایت های رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای دریافت بازخورد و ایده هایی در مورد چگونگی بهبود نام تجاری شما هستند. اگر شخصی کاری را که انجام می دهید یا با آن ارتباط دارید دوست ندارد یا صادقانه به آن اهمیت می دهد، تا زمانی که حریم خصوصی او را تهدید نمی کند، نظرات او را حذف نکنید.

مدیریت وب سایت – به یاد داشته باشید که سایت های رسانه های اجتماعی بستری برای برند شما هستند. هر چیزی که در آن قرار می گیرد یا مورد بحث قرار می گیرد نشان دهنده برند شما است. اگر به شخصی اجازه می دهید حساب توییتر یا فیس بوک شما را مدیریت کند، مطمئن شوید که او را به خوبی آموزش داده اید. به آنها بیاموزید که چگونه از سایت ها استفاده کنند و به آنها اجازه دهید در مورد روش های خوب خدمات مشتری مطالعه کنند (حتی اگر آنلاین نیستید تا مشتریان را به دست آورید – مقامات خدمات مشتری ارتباطات ارزشمند و مهارت های گوش دادن را ارائه می دهند که یک مزیت خواهد بود). به آنها آموزش دهید که فقط برای فعال نگه داشتن وب سایت شما چیزی پست نکنند. آنها باید بدانند که در هنگام برخورد با روابط چگونه با آنها برخورد کنند.

اولین برداشت آنلاین شما بیشتر از اولین برداشت آنلاین شما طول می کشد. برای اطمینان از مدیریت خوب آن چه می کنید؟

ساعت هوشمند زیر یک میلیون

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401] تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید. چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند زیر یک میلیون

ساعت هوشمند زیر یک میلیون https://bneh.ir/2393/ساعت-هوشمند-زیر-یک-میلیون/ مجله خبری ای bneh.ir Thu, 16 Jun 2022 19:57:26 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2393

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401] تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید. چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند زیر یک میلیون

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید

کسب درآمد با وب سایت خود به یک ضرورت مهم نیاز دارد: ترافیک. شما به آن نیاز دارید. نه فقط هر ترافیک با کیفیت پایینی که از کسب و کارهای تبلیغات آنلاین خریداری می کنید، بلکه بازدیدکنندگان با کیفیت بالا علاقه مند یا آماده خرید از شما هستند. ترافیک موتورهای جستجو می تواند این را …

چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید https://hillbilly.ir/چگونه-وب-سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستج/ https://hillbilly.ir/چگونه-وب-سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 24 Jan 2022 20:33:14 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21639 کسب درآمد با وب سایت خود به یک ضرورت مهم نیاز دارد: ترافیک. شما به آن نیاز دارید. نه فقط هر ترافیک با کیفیت پایینی که از کسب و کارهای تبلیغات آنلاین خریداری می کنید، بلکه بازدیدکنندگان با کیفیت بالا علاقه مند یا آماده خرید از شما هستند. ترافیک موتورهای جستجو می تواند این را …

کسب درآمد با وب سایت خود به یک ضرورت مهم نیاز دارد: ترافیک. شما به آن نیاز دارید. نه فقط هر ترافیک با کیفیت پایینی که از کسب و کارهای تبلیغات آنلاین خریداری می کنید، بلکه بازدیدکنندگان با کیفیت بالا علاقه مند یا آماده خرید از شما هستند. ترافیک موتورهای جستجو می تواند این را به شما ارائه دهد، فقط به این دلیل که بازدیدکنندگانی که سایت شما را پیدا می کنند، آنچه را که شما می فروشید جستجو کرده اند. برای اطمینان از اینکه این منبع ارزشمند ترافیک را از دست ندهید، وب سایت شما باید به شدت برای موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد.

موتورهای جستجو برای بسیاری از مشاغل اینترنتی که برای کسب درآمد به ترافیک آنها وابسته هستند، بسیار حیاتی هستند. با اطمینان از اینکه وب سایت شما برای موتورها قابل مشاهده است، می توانید از مزایایی که موتورهای جستجو می توانند به شما ارائه دهند، استفاده کنید. این شرکت‌های موتور جستجو از نرم‌افزارهای معروف به عنکبوت یا ربات‌های جستجو استفاده می‌کنند. این برنامه ها در وب می خزند و به سادگی وب سایت هایی را که در موتورهای جستجو فهرست می شوند، ضبط می کنند. چندین مرحله آسان وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از اشتباهات رایج و مشکلاتی که شما را برای ربات های جستجو نامرئی می کند، بردارید.

آیا می دانستید که موتورهای جستجو تصاویر، گرافیک ها و فیلم ها را نادیده می گیرند؟ درست است، آنها فقط می توانند متن را مرتب کنند. بنابراین، اگر وب سایت شما حاوی مقادیر زیادی عکس و انیمیشن با مقدار کمی متن قابل مشاهده است، می توانید رایانه خود را از اینترنت جدا کنید زیرا موتورهای جستجو به هر حال شما را پیدا نمی کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که متن جاسازی شده در فایل های تصویری نیز قابل خواندن نیست. اگر مطمئن نیستید که متن در وب سایت شما قابل خواندن است، می توانید به کد منبع سایت خود نگاه کنید. اگر متن را در کد HTML نمی بینید، پس حدس بزنید چیست؟ ربات های جستجو نیز آن را نمی بینند. متن کلید است هرچه متن سایت شما بیشتر باشد، وضعیت بهتری دارد. بنابراین در برابر اصرار به “دلال محبت سایت خود” با این همه گرافیک و انیمیشن فانتزی مقاومت کنید و به متن اصلی با گرافیک کمتر پایبند باشید. علاوه بر این، یک وب سایت پر از گرافیک و انیمیشن می تواند برای بازدیدکنندگان بسیار آزاردهنده باشد.

مهمترین متنی که باید در وب سایت خود داشته باشید کلمات کلیدی شما هستند. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که چه کلمات کلیدی مربوط به سایت شما هستند و پیش بینی کنید که افراد کدام یک را در جعبه های موتورهای جستجو تایپ می کنند تا شما را پیدا کنند. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی فراتر از محدوده این مقاله است، اما چیزی است که باید به طور کامل در مورد آن تحقیق کنید. مهمترین چیزی که باید در مورد کلمات کلیدی بدانید این است که آنها را در کجای وب سایت خود قرار دهید. عنوان شما باید حاوی بهترین کلمات کلیدی شما باشد. موتورهای جستجو با تعیین ارتباط آن، تعیین می کنند که چه کلمات کلیدی برای یک سایت مهم هستند. هرچه مرتبط تر باشد، رتبه بالاتری به آن داده می شود و احتمال نمایش آن هنگام جستجوی شخصی بیشتر است. بنابراین، منطقی است که کلمات کلیدی خوبی را در عنوان قرار دهید زیرا معمولاً توضیح می دهد که یک وب سایت چیست. توضیحات سایت شما باید حاوی کلمات کلیدی اصلی شما نیز باشد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه کلمه کلیدی به بالای صفحه نزدیکتر باشد، شانس بیشتری برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو دارد. با این حال، نباید از قرار دادن کلمات کلیدی در وسط یا پایین صفحه غافل شوید. موتورهای جستجو همچنین پیش از تعیین ارتباط آنها، به تعداد دفعات ظاهر شدن کلمات کلیدی در سراسر صفحه وب نگاه می کنند. بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید. اگر یک کلمه کلیدی چند صد بار در یک صفحه تکرار شود، ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شوید. هنگام قرار دادن کلمات کلیدی خود معتدل اما ثابت باشید.

در نهایت، پول خود را هدر ندهید برای شرکت هایی که ادعا می کنند به سایت شما در موتورهای جستجوی بزرگ رتبه برتر می دهند یا آنهایی که سایت شما را به هزاران موتور ارسال می کنند و در وقت شما صرفه جویی می کنند. هیچ کس نمی تواند به شما یک لیست برتر را تضمین کند. رتبه بندی خوب توسط عوامل خارج از هر شرکتی تعیین می شود. در واقع، شما فقط باید وب سایت خود را به تعدادی از موتورهای جستجو ارسال کنید. اکثر جستجوهای انجام شده در اینترنت تنها از گوگل، یاهو و MSN انجام می شود. اینها تنها موتورهای جستجویی هستند که واقعاً باید به آنها توجه کنید.

شما مجبور نیستید برای ترافیک با کیفیت پایین که فقط به سود تبدیل نمی شود پول نقد بپردازید. موتورهای جستجو می توانند ترافیک با کیفیت بسیار بهتری را برای شما تولید کنند. قابل مشاهده بودن برای موتورهای جستجو برای رتبه بندی خوب آنها بسیار مهم است. هرچه رتبه بهتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم وب سایت شما را پیدا کنند، و البته این به معنای کسب درآمد قانونی بیشتر به صورت آنلاین است. اگر یک وب سایت بسیار قابل مشاهده ایجاد کنید که موتورهای جستجو آن را دوست دارند، از جریان دائمی بازدیدکنندگان علاقه مند بهره مند خواهید شد. موفق باشید برای شما و موفقیت شما!

https://hillbilly.ir/چگونه-وب-سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستج/feed/ 0

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید

“تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر …

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/ https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 26 Jan 2022 04:43:50 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21736

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید

“تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر …

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید

“تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر پسند کنید.

اولین چیزی که باید بدانید این است که آیا سایت شما ایندکس شده است یا خیر. آیا در موتور جستجو یا دایرکتوری است؟

مهم ترین مکان برای بررسی گوگل است. به سادگی به http://www.google.com و دامنه خود را در کادر جستجو تایپ کنید. اگر گوگل از آن مطلع باشد، صفحه اصلی سایت شما را برمی گرداند. مطمئن شوید که همه صفحات شما ایندکس شده اند و نه فقط صفحه اصلی.

اگر چیزی برای نتایج جستجو برگردانده نشد – نترسید! املا و تایپ را دوباره چک کنید تا مطمئن شوید که نام دامنه خود را به درستی وارد کرده اید. اگر هنوز هیچ نتیجه ای وجود ندارد، Goggle از وب سایت شما اطلاعی ندارد.

این فرآیند را برای هر موتور جستجوی دیگری که می خواهید مطمئن شوید سایت شما ایندکس شده است، تکرار کنید. سه سیستم جستجوی کلیدی دیگر که باید بررسی شوند عبارتند از: پروژه Open Directory، Yahoo و MSN.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برای ثبت سایت خود در فهرست یاهو هزینه ای بپردازید یا خیر. این یک انتخاب شخصی است. خودتان تحقیق کنید و تصمیم خود را بگیرید. تنها راه ورود به فهرست یاهو پرداخت هزینه است.

پروژه Open Directory رایگان است اما معمولاً برای ثبت نام نیاز به پشتکار و صبر دارد. قابل اعتماد و متخصص http://www.dmoz.org و دستورالعمل ها را دنبال کنید. شش تا هشت هفته صبر کنید و اگر سایت شما ظاهر نشد، دوباره امتحان کنید.

معمولاً سه دلیل وجود دارد که سایت شما توسط موتورهای جستجو ایندکس نمی شود. اول اینکه ممکن است آنها هنوز سایت شما را پیدا نکرده باشند. دوم، سایت شما ممکن است تقریباً برای “ربات ها” (معروف به ربات های موتور جستجو) نامرئی باشد. سوم، آنها ممکن است بتوانند سایت شما را پیدا کنند، اما وقتی به آنجا می رسند، نمی توانند آن را بخوانند.

اگر فکر می کنید سایت شما نامرئی است، سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید عبارتند از: 1) آیا کلمات کلیدی من مرتبط هستند؟ 2) آیا سایت در صورت درخواست مرورگر “در حال حرکت” ایجاد می شود؟ (برخی به این سایت پویا می گویند). 3) آیا از فریم استفاده می کنم؟ این یک نه نه است! 4) آیا برچسب های عنوان و توضیحات من با محتوا همسو هستند؟ 5) آیا سایت من با استفاده از جاوا اسکریپت ایجاد شده است؟ (موتورهای جستجو جاوا اسکریپت را نادیده می گیرند) 6) آیا سایت من واقعاً محتوای مرتبطی دارد، به خصوص در صفحه اول؟

اگر این کار زیاد و کمی پیچیده به نظر می رسد غرق نشوید، واقعاً اینطور نیست. اما مکان خوبی برای شروع است. در مقالات آینده هر یک از این حوزه ها را به طور خاص توضیح خواهم داد. در حال حاضر شما تکالیف کافی برای شروع دارید. با ثبت نام در Open Directory Project و Yahoo Directory (اگر می خواهید پرداخت کنید) بروید ببینید آیا سایت شما ایندکس شده است یا خیر.

دیگر موتورهای اصلی مانند گوگل ممکن است چندان آسان نباشند. درخواست از موتورهای جستجو برای آمدن به سایت شما احتمالاً کارساز نخواهد بود و مشکل پرداخت این است که شما پرداخت می کنید. در آینده نیز به این موضوعات خواهم پرداخت.

به یاد داشته باشید، بازاریابی ارگانیک به زمان و کمی تلاش بیشتر نیاز دارد، اما سایت شما به طور طبیعی ارتباط خود را به دست می آورد و کیف پول شما در جیب شما می ماند.

حق چاپ 2005 گلن اسنتون

https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/feed/ 0

بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار شماست

بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار شماست

وقتی با تبلیغات آنلاین کار می کنید، بازاریابی اجتماعی بخشی از این نوع کار است. امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی به این معنا نیست که شما محصول خود را در جامعه منتشر کنید، بلکه به این معناست که برای کسب شهرت به عنوان یک متخصص یا متخصص محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، خود …

بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار شماست https://hillbilly.ir/بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-بخشی-جدایی/ مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 29 Jan 2022 17:07:12 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22041

بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار شماست

وقتی با تبلیغات آنلاین کار می کنید، بازاریابی اجتماعی بخشی از این نوع کار است. امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی به این معنا نیست که شما محصول خود را در جامعه منتشر کنید، بلکه به این معناست که برای کسب شهرت به عنوان یک متخصص یا متخصص محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، خود …

بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار شماست

وقتی با تبلیغات آنلاین کار می کنید، بازاریابی اجتماعی بخشی از این نوع کار است. امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی به این معنا نیست که شما محصول خود را در جامعه منتشر کنید، بلکه به این معناست که برای کسب شهرت به عنوان یک متخصص یا متخصص محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، خود را در بین مردم معرفی می کنید. .

راه های مختلفی برای شروع SMM (بازاریابی رسانه های اجتماعی) وجود دارد. رسانه های اجتماعی تازه شروع کار است. با بسیاری از افراد مانند فیس بوک، مای اسپیس، توییتر و فرندستر، به نام چند مورد. برخی از این سایت ها برای تبلیغات به عنوان یک شرکت هزینه ای دریافت می کنند. هنگامی که شروع می کنید، باید اطلاعات آموزنده ای را به عنوان کمک یا روش ارائه دهید: مقاله آموزنده ای که توضیح می دهد برای انجام وظایف خاصی که مورد نیاز است چه چیزی لازم است. با ایجاد رویدادها، ویدیوها، توییت‌ها یا وبلاگ‌های مفیدی که توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می‌کند و میزان بازدید از محصول یا وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد.

وقتی خودتان را می فروشید، باید در مورد محصولی که تبلیغ می کنید تحقیق کنید. اگر قصد دارید یک تبلیغ کتاب الکترونیکی انجام دهید، خوب است برخی از اطلاعات موجود در آن را برای جذب مشتریان بالقوه ارائه دهید. فروش و اطلاعات ناآگاه آنها را بر نمی گرداند. هرچه اطلاعات و دانش بهتری داشته باشید و نحوه ارائه آن، کلید بازاریابی اجتماعی است.

هر ابزاری که در هر کسب و کاری استفاده می کنید کارساز نخواهد بود مگر اینکه خودتان را تبلیغ کنید. شما می توانید همه کارها را زیر نور خورشید انجام دهید، اما فقط در صورتی که به مردم نشان ندهید که دانش درستی در مورد محصول دارید و اینجا هستید تا به آنها کمک کنید، آموزش دهید و از آنها بیاموزید. تلاش های شما ترافیکی را به وب سایت یا محصول شما وارد نمی کند. حالا من نمی گویم ابزارها کمکی نمی کنند، شما به آنها نیاز دارید و مهم هستند. مانند تغییر چراغ های خانه بدون داشتن پیچ گوشتی مناسب است، انجام کار سخت است.

سیستمی که ایجاد می‌کنید همراه با فروش خود و ابزارهایی که استفاده می‌کنید، کلیدی است. همانطور که به عنوان یک فرد ماهر شناخته می شوید، ابزارهای دیگر برای شما مفیدتر خواهند بود. رسانه های اجتماعی در مورد معرفی خود به مردم و جلب توجه هستند. اگر اطلاعاتی که ارائه می کنید نادرست است یا از آن نوع افراد اجتماعی نیستید، ممکن است انجام آن نوع کار دشوارتر باشد. بازاریابی اجتماعی یک بخش دارد که برای موفقیت باید انجام دهید، و آن تحقیق است. همه چیز را در مورد محصول خود بخوانید و از آن بیاموزید، حتی اگر احساس می کنید که فروش است یا نه، آن اطلاعات را می گیرید و آن را دقیق و در دسترس همه قرار می دهید.

توجه سریع: بازاریابی خوشحال است که به همه شما خوش آمد می گوید و امیدوارم این اطلاعات به شما در کسب و کارتان کمک کند.

رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند

رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند

رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند. رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به …

رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/ https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 12:02:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21418

رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند

رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند. رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به …

رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند

رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند.

رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به دنبال ارتباط با برندهای مورد علاقه‌شان است، قدرت داده است. تجربه خرید دیجیتال مصرف کننده با اینترنت آغاز می شود و شرکت ها در مسیر درستی هستند و نیاز به بهبود این تجربه را احساس می کنند. شکی نیست که رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند. فیسبوک، توییتر و لینکدین ماهانه 2 میلیارد بازدید کننده دارند. در واقع، اگر فیس بوک یک کشور بود، چهارمین کشور بزرگ جهان بود. جای تعجب نیست که گسترش این بازار بزرگ برای تجارت خوب است.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای ارتقای برند، به ایجاد درک مثبت از برند کمک می‌کنند. مشتریان از طریق تعامل منظم درک بهتری از برندهای مورد علاقه خود پیدا می کنند. در پاسخ، آگاهی از شرکت افزایش می یابد.

به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر، فعالیت های بازاریابی هدفمندتر شده اند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با به‌روزرسانی وضعیت‌ها و توییت‌ها و شناسایی بازخوردهای مثبت و منفی، بازار خود را زیر نظر بگیرند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند مدت زمان مکالمات یا مکالمات در مورد برند را اندازه گیری کنند. همچنین به شرکت ها اجازه می دهد فرصت های تجاری جدید را شناسایی کنند.

در اینجا چند روش موثر برای استفاده از رسانه های اجتماعی آورده شده است:

هایپ ایجاد کنید. این برای محصولات آینده بهترین است. با ایجاد تبلیغات، شما در حال ایجاد تقاضا برای محصول یا خدماتی هستید که همچنان در بازار ظاهر می شود.

ساختن یک جامعه. افراد همفکر گروه ها و جوامعی را در سایت ایجاد می کنند. چرا یک صفحه، گروه یا انجمن فیس بوک برای این افراد فراهم نمی کنید. در توییتر، مردم برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و از دیدن آنچه که دنبال کنندگان دیگر فکر می کنند یا انجام می دهند خوشحال می شوند. اگر به طرفداران برند خود مکانی برای رشد بدهید، قدردانی خواهید کرد. می تواند در وبلاگ یا صفحه فیس بوک شما باشد.

برندی از اعتماد بسازید.برای ایجاد وفاداری به برند، روابط خوب با مشتریان خود را تشویق کنید. این را می توان از طریق مشارکت منظم و به موقع انجام داد. با ارائه اطلاعات؛ یا از طریق جامعه

در قدرت قرار دهید. نشان دادن شایستگی در صنعت یا رشته شما، قدرت شما را تثبیت می کند. مفید باشید و اطلاعات ارزشمند را به اشتراک بگذارید. این بهترین راه برای افزایش نفوذ شما در محیط است.

ساخت لینک هارسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ایجاد لینک و در نتیجه بهبود وب سایت شما هستند.

ارزش اضافه کنید.در حال حاضر بسیار آسان است که به کسب و کار خود ارزش بیافزایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات را به اشتراک بگذارید. رسانه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری اخبار را به آسانی ریاضی کلاس اول آسان می‌کنند. *

https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/feed/ 0

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر

دوران سلطنت کایلی جنر – پربارترین تجارت ماهانه در آمریکا – اخیراً روی جلد مجله فوربس ظاهر شد. در حالی که بحث های زیادی در مورد ادعای این که ثروت او “برای او ساخته شده” وجود داشته است (که او چنین نبود)، سوال بزرگتر این بود که چگونه این اتفاق افتاد – و اعداد پشت …

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر https://hillbilly.ir/حقیقت-درباره-پادشاهی-لوازم-آرایشی-800-می/ https://hillbilly.ir/حقیقت-درباره-پادشاهی-لوازم-آرایشی-800-می/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 20 Nov 2021 09:22:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18264

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر

دوران سلطنت کایلی جنر – پربارترین تجارت ماهانه در آمریکا – اخیراً روی جلد مجله فوربس ظاهر شد. در حالی که بحث های زیادی در مورد ادعای این که ثروت او “برای او ساخته شده” وجود داشته است (که او چنین نبود)، سوال بزرگتر این بود که چگونه این اتفاق افتاد – و اعداد پشت …

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر

دوران سلطنت کایلی جنر – پربارترین تجارت ماهانه در آمریکا – اخیراً روی جلد مجله فوربس ظاهر شد.

در حالی که بحث های زیادی در مورد ادعای این که ثروت او “برای او ساخته شده” وجود داشته است (که او چنین نبود)، سوال بزرگتر این بود که چگونه این اتفاق افتاد – و اعداد پشت آن.

شرکت جنر “Kylie Cosmetics” در 3 سال به فروش 660 میلیون دلاری و تنها در سال 2017 به 330 میلیون دلار رسید.

اگرچه این شرکت مستقل است و بنابراین اعداد به صورت عمومی در دسترس نیستند، حتی اگر این تخمین ها 50٪ کاهش یابد، اعداد شگفت آور خواهد بود.

علاوه بر این، تنها 7 کارمند تمام وقت در “شرکت” وجود دارد. همه چیز از بسته بندی گرفته تا روابط عمومی از بیرون است و تنها راهی که جنر می تواند مشتری جذب کند استفاده از 110 میلیون دنبال کننده اینستاگرامش است.

این مقاله به بررسی نحوه انجام این کار می پردازد.

میداس اجتماعی

اساس موفقیت جنر 110 میلیون دنبال کننده او در اینستاگرام است.

این شرکت در خارج از بخش تبلیغ نمی کند، فروشگاه یا سهامدار ندارد و عموماً محصولات خود را مستقیماً به جوامع خود می فروشد.

اگرچه ممکن است این رویای یک فروشنده به نظر برسد، لب های جنر مهمترین عنصر است.

در سال 2017، دقیقاً 2 سال پس از ثبت نام تجاری برای برند خود، روزنامه های سراسر جهان شروع به گزارش در مورد اندازه خود کردند. او با کمک فیلر توانست اندازه آنها را تقریباً چهار برابر کند.

منظور از ظاهر او در اینجا نیست، بلکه روشی است که او از کنجکاوی استفاده می کند … او ناخواسته یکی از بزرگترین “روندها” غرب مدرن را نشان می دهد – زنانی که می خواهند لب های جوان و پرتر داشته باشند.

برای این منظور، او با قرار دادن 250000 دلار از پول مدل خود در 15000 بالم لب، صفحه ای را برای فروش آنها در اینترنت راه اندازی کرد. تقریباً بلافاصله تمام شد.

در حالی که این یک قدم بزرگ بود، گام بعدی این بود که مادر قادر مطلق جنر – کریس کارداشیان – در فوریه 2016 به Shopify آمد تا شرکت را به یک تجارت الکترونیک کامل تبدیل کند.

چند ماه بعد، شرکت شروع به فروش شش کیف لب ارواح کرد – که همه آنها مدت کوتاهی پس از شروع به فروش رفتند.

رشد نمایی

اگرچه فروش بلافاصله به خوبی انجام شد، اما چیزی که باعث ادامه علاقه شد رشد مداوم آن بود.

این شرکت به جای یک ضربه کوچک – جایی که دختران برای خرید محصول نهایی به دلیل محبوبیت قبلی مراجعه می کنند – به تولید خریداران با سرعت هشدار دهنده ادامه داده است.

این را می توان به دلیل نحوه ساخت آن کنترل کرد. این یک رویداد “دراپشیپ” واقعی است. تمام توسعه و تولید محصول توسط شرکتی به نام Spatz Cosmetics انجام می شود که تخمین زده می شود حدود 180 میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است.

این رقم نشان دهنده COGS (بهای تمام شده کالای فروخته شده) شرکت است. یک عدد ناشناخته که به ما کمک می کند ارزش واقعی مواد توسعه یافته را تعیین کنیم.

ببینید، وقتی صحبت از پول به میان می‌آید، 99.9 درصد مردم معمولاً اشتباه می‌کنند. این نیست که من بی احترامی می کنم؛ آنها فقط برای تجزیه و تحلیل حقایق از تبلیغات تبلیغاتی بسیار با تجربه / ماهر نیستند.

«کسب و کار» جنر واقعاً یک تجارت نیست. یک شرکت تجاری که توجه می فروشد.

مانند همه چیزهای “کارداشیان”، این طرز فکر از منابع بسیاری سرچشمه می گیرد – اما همه به خانواده روی می آورند. ماتریارک (کریس) این ذهن را به پول تبدیل می کند.

متأسفانه، بسیاری از مردم ذهن جنر را با ارزش شرکت او اشتباه گرفته اند. آنها متناقض هستند، و در دنیای سرمایه گذاری، باعث شده اند که جذابیت “قیمت” جنر “بیش از ارزش آن” باشد (مردم فکر می کنند ارزش آن بیشتر از آنچه واقعاً هست است).

همانطور که گفته شد، او کسب و کاری ندارد زیرا تمام تولید محصول از بیرون می آید. او یک وب سایت دارد که رژ لب از خارج از کشور و غیره می فروشد.

این بدان معناست که اگر واقعاً به آنچه وجود دارد نگاه کنید تنا همانطور که مشخص است، شرکت باید بتواند واقعیت را ارزیابی کند، و – در نهایت – آیا می توان از آن پشتیبانی کرد (خیر).

ارزش / ارزش

وقتی نوبت به ارزیابی شرکت‌ها می‌رسد – مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که تقریباً همه در جهان در مورد اینکه چه کسی در پایان برنده می‌شود اشتباه می‌کنند.

و با وجود اینکه من در این موضوع نابغه نیستم، مدتهاست که می دانم در کدام شرکت ها غواصی و شنا کنم.

در مورد جنر، من رعد و برق را در گلدان می بینم.

این مزیت رقابتی کمی دارد – در صورت وجود، و مبتنی بر شخصی است که اشتباه می کند.

من فکر می‌کنم بیشتر خریدها در حال حاضر (و بله، تعداد زیادی از آنها وجود دارد) عمدتاً خرید فوری است.

نوجوانان علاقه مند، و حتی زنان در اواسط بیست سالگی، این محصولات را می خرند زیرا وعده نفخ غنی تر و پرتر می دهند. اما بدون تزریق پرکننده گران قیمت، این فقط یک رویا است.

تخمین شخصی من ممکن است 20 میلیون دلار جنر ارزش داشته باشد. “کسب و کار” او حدود 1/5 از سود او را تشکیل می دهد (که می تواند نزدیک به 100 میلیون دلار از 800 دلار باشد. درآمد گزارش شده توسط فوربس)، و بنابراین همه چیز فقط بوی یک ترفند بازاریابی را می دهد.

علاوه بر این – به نظر می رسد معیارهای واقعی محصولات مختلف فروخته شده توسط جنر نشان دهنده نرخ رشد آهسته است – تنها 7٪ در سال 2017 پس از افزایش شهاب سنگی در سال اول.

قرار نیست موفقیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. اما برچسب زدن آن به عنوان “داستان موفقیت” اشتباه است و همچنین تعداد فروش را افزایش می دهد. با حداقل 50 درصد از درآمد Spatz (که در L’Oreal نیز کار می کند)، فکر می کنم آنها برنده واقعی همه اینها هستند.

https://hillbilly.ir/حقیقت-درباره-پادشاهی-لوازم-آرایشی-800-می/feed/ 0

12345678910
last